لوله بازکنی منظریه 

به چه صورت گاز در فاضلابرو تولید می شود؟

حل مشکل گاز در فاضلابرو

زمانی رادیکال سولفات ( SO4 ) به سولفید هیروژن و آب تبدیل میشود , سولفید هیدروژن ساخت میشود . این عکس العمل صرفا زمانی انجام میشود که اکسیژن جانور نباشد و یا این که دیگر اکسیدکننده‌ها در محفظه میکروبی وجود نداشته باشند . مطالعات نشان داده که در فاضلاب جدید هیدروژن سولفوره برای دو تا سه روز ساخت نمیشود ولی در گذر عصر و یا این که در تصفیه خانه‌های فاضلاب ساخت هیدروژن سولفوره امری معمول است . با این وجود بعضا از محیط‌ها حالت را برای ساخت هیدروژن سولفوره در فاضلابروها آماده میکنند : لوله بازکنی آزاد شهر

۱ – لایه آهکی پوشش دهنده فاضلابرو که در ذیل خط جریان آب قرار گرفته است . اگر چه ضخامت این لایه میتواند صرفا چهار دهم اینچ باشد , سه چهارم آن که به لوله فاضلابرو نزدیک‌تر است فاقد اکسیژن است و در آن هیدروژن سولفوره عموما ساخت میشود .

۲ – درصورتی که لجن در کف لوله فاضلابرو ته نشین شود , هیدروژن سولفوره در‌این لجن هم تشکیل میشود .

۳ – درصورتی که مشکلی در جریان فاضلاب فاضلابرو به وجود بیاید ( گرفتگی جزیی یا این که کلی فاضلابرو ) , فاضلاب بخوبی جنبش نمیکند . در‌این درحال حاضر مقدار اکسیژن به اندازه‌ای ذیل میاید که هیدروژن سولفوره میتواند در خویش فاضلاب ساخت گردد .

نکته‌ای که می بایست به خیال و خاطر داشت این است که دریچه‌های سیستمهای فاضلاب در هنگامی موجبات ساخت گاز فاضلابرو را آماده خواهند نمود .

چاه فاضلاب

حفر و تخلیه و لایروبی چاه ولنجک شمال تهران

در موقع تشکیل گاز در فاضلابرو چه کاری می‌توان انجام داد؟

درصورتی که سولفید هیدروژن مشکلی دوچندان محلی است ( مثلا در حوالی تصفیه خانه‌ها و یا این که ایستگاههای پمپاژ ) اکسیدکننده‌ها میتوانند برای بالا بردن امکان اکسیداسیون – احیا بیشتر شوند . اکسید کننده‌ها میتوانند اکسیژن , پراکسید هیدروژن , کلر , پرمنگنات و سایر افراد باشند .

درصورتی که ایراد در سیستم گردآوری فاضلاب جزیی است , میتواند با شستشوی ناگهانی و یکباره فاضلابروها که مقدار جریان را دوچندان کرده و ته نشستها یا این که گرفتگی‌ها را برطرف میکند رفع شود . اگر چه این دستور صرفا میتواند خطاها وخیم را تخفیف دهد و یک راه‌حل دائمی شناخته نمیشود .

برای بیرون کردن بوها از منزل ام چه میتوانم بکنم؟ نصب و تعمیر فلاش تانک صاحبقرانیه شمال تهران

شایسته ترین جواب این است که ایراد سیستم لوله کشی را پیدا کرده و آن را برطرف نمائید . درصورتی که زهکشهای کف شترگلو ندارند , آن را کارگذاری نمائید چون مسدود کردن بی آلایش زهکش محتملا عاقلانه نخواهد بود . در‌این‌صورت آبی رنگ که وارد ذیل زمین یا این که اتاق تاسیسات میشود جایی برای رفتن ندارد و محتملا به درون منزل جریان خواهد یافت . در هیچ حالتی یک لوله کش کاردان نخواهد توانست فی مابین بر زدن سیستم را پیدا نماید و پیشنهاد نماید که چطور ایراد را با به کارگیری از روش حلی منحصر به فرد برطرف نمائید .

لوله فاضلاب

شتر گلو چیست؟

شتر گلو یک وسیله U صورت است که متعلق به کالا لوله سفالی نیز میتواند باشد و میتواند فاضلاب را گیر بیندازد . این فاضلاب تحت عنوان پوشش فعالیت میکند و اذن نمی‌دهد که گاز فاضلاب از منافذ زهکش به درون منزل رها گردد .

چطور می‌توانم بگویم که زهکشهای کف خانه من شتر گلو دارند؟

آب را درون مدخل بریزید ( دستکم دو گالن ) و با دیده ذیل رفتن آب را نظاره نمائید . درصورتی که ایستادگی و تاخیر در ذیل رفتن قابل مراعات آب موجود است ( بطوری که لوله را مالامال میکند ) زهکش شترگلو دارااست . حالت را مجدد دو ساعت سپس در دست گرفتن نمائید تا مطمئن گردید که آب خارج نزده است .

درصورتی که ایستادگی آب چشم نشد , یا این که زهکش شترگلو ندارد و یا این که شترگلو در جای دیگر خط قرار گرفته است . درصورتی که بویی استشمام میکنید , کمی آب را درون مدخل بریزید و رایحه را یک ساعت سپس در دست گرفتن نمائید . درصورتی که هنوز رایحه موجود است محتملا شترگلویی در کار وجود ندارد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *