لوله کشی تاسیسات

✅لوله بازکنی در دروس و دیگر خدمات فنی دروس را از فنی کارا بخواهید

دروس محله ای در منطقه ۳ تهران که افراد مفرح این منطقه ساکن هستند. شهرزاد در جنوب، خیابان دولت یا همان خیابان کلاهدوز در شمال محله دروس واقع شده است.

در این محله تعداد زیادی از سفارتخانه های خارجی واقع شده است. در روز طی چندین سال دارد که در قدیم محله ارمنی ها بوده است.

با توجه به اهمیت این محله در تهران سعی کرده‌ایم تا خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی مثل لایروبی چاه، حفر چاه، رفع گرفتگی لوله های ساختمان، لوله بازکنی در دروس را در فنی کارا که مجموعه‌ای جامع و کامل و مورد اطمینان مشتریان عزیز بعد از استفاده از افراد متخصص و حرفه ای به آن نمره داده اند و تاکنون نمره افراد سرویس کار و سایت ۹۳ درصد از رضایت مندی مشتریان در سطح تهران بوده است ارائه میگردد.

لوله کشی

نصب کنتور و شیر فلکه برای گرفتن انشعابات توسط مهندسین لوله بازکنی دروس

نصب شیر فلکه و کنتور آب و همچنین شیر یکطرفه بعد از گرفتن انشعاب از آب شهری بر عهده سازمان آب و فاضلاب منطقه می باشد. اصولاً نصب کنتور در داخل حیاط کنار در ورودی ساختمان و یا در داخل ساختمان تعبیه می گردد.

اتصال لوله کشی آب شرب و بهداشتی از داخل ساختمان به داخل کنتور آب از وظایف مالکین ساختمان ها می باشد. تشخیص ترکیدگی و نشت یابی با دستگاه مطهری تهران

پیشنهاد می گردد یک شیر یک طرفه و یک شیر فلکه و مهره ماسوره در ابتدای مسیر لوله کشی آب تعبیه گردد تا در مواقع حساس از این شیر برای باز و بسته کردن جریان آب استفاده شود.

بعد از تعبیه شیرفلکه فرعی باید برای تخلیه آب لوله های داخل ساختمان یک شیر نصب گردد.

نکاتی که در فرایند لوله کشی توسط لوله باز کنی دروس انجام می شود

در امر لوله کشی آب ساختمان ها باید به مواردی توجه داشت. موارد و نکات این ساده و کلیدی که در هنگام اجرا و نصب لوله ها باید صورت گیرد تا در آینده به مشکلات بر نخورید.

  • مسیر لوله کشی مستقیم و صاف باشد به طوری که با خطوط دیوارها و سقفها و یا حتی کف ساختمان موازی و در یک راستا باشد.
  • چنانچه تغییر مسیر لوله کشی باید با زاویه ۹۰ درجه همراه باشد مگر در حالتی که نقشه جزئیات چیز دیگری گفته باشد.
  • خطوط لوله نباید از داخل دودکش ها، چاه آسانسور، کانال هوا، اتاق ترانسفورماتور و تابلوی برق عبور کند.
  • به هیچ عنوان لوله ها نباید از بازشو های عبور کند. چراا که در هنگام استفاده از بازشوها لوله ها مانع باز و بست کردن راحت و سریع آنها می‌شود.
  • قبل از کار نقشه ها نیاز به بازبینی پیمانکار دارند. این کار بهترین و مناسب ترین مسیر را برای خطوط لوله کشی انتخاب و مورد تایید دستگاه نظارت لوله بازکنی اختیاریه  می باشد.

لوله کشی تاسیسات

 

  لوله بازکنی و تخلیه چاه قیطریه شمال تهران شبانه روزی

  لوله بازکنی یافت آباد جنوب شبانه روزی

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *