آشنایی با مشخصات انواع کفشور استخری

یکی از لذت های انسان رفتن به استخر می باشد، به طوری که همه افراد سعی دارند یک استخر کوچک در منزلشان بسازد یا اینکه برای درآمد استخر بزرگ بسازند رفتن به استخر برای همه افراد خوش آیند می باشد .
یکی از اجزای تشکیل دهنده که در عمق آب نصب می‌شود و کمتر کسی به آن توجه می کند، کفشور استخری می باشد. این وسیله کاربرد بسیار زیادی دارد ما در این مقاله توضیحاتی را در مورد کف شور استخری به شما می‌دهیم.

با کفشور استخری بیشتر آشنا شوید

کفشور استخری از نظر نوع و سایز کمی با دیگر کفشورها فرق دارد. معمولا کفشور استخری را در قسمت عمیق و یا همان کاسه استخر نصب می کنند، تا از این طریق بتواند کل حجم آب را به سمت خود کشیده و در نتیجه دو کار را انجام دهد:

  • اول تصفیه آب استخر و اینکه آب را به داخل گرمخانه منتقل کند و پس از گرم شدن دوباره به استخر برگرداند.
  • دوم خارج کردن آب به طور کلی و به جهت اینکه استخر دوباره آبگیری شود و برای اینکه استخر را خالی کنند از کفشور استخری استفاده می‌کند.

همه کفشورها وظیفه نگهداری از سیستم فاضلاب را به عهده دارند، به طوری که گرفتگی فاضلاب رخ ندهد. اما اگر در هر صورت با گرفتگی لوله‌ها مواجه شدید می توانید به سایت چاه بازکنی برچسب مراجعه کنید.

جنس ساختار کفشورهای استخری از چیست؟

مدل کفشور استخری مربعی، خطی و دایره ای می باشد. این کفشورها را اینگونه می سازند؛ زیرا در هنگام تخلیه آب استخر نباید گرداب درست شود و این که باید کفشورها بالاتر از لوله ها قرار بگیرند، به این دلیل که افراد اگر در استخر برای تخلیه آب می روند به پایین کشیده نشوند.
نس کفشور استخری معمولاً از پلیمر با کیفیت یا پلاستیک می باشد و جدیدا نوع فلزی و با کیفیت تر این مدل ها هم ساخته شده است.

نکات لازم برای خرید و نصب کفشور استخری

برای خرید همه کالاها، باید یکسری نکات را مد نظر داشته باشیم که یکی از این کالاها همین کفشورهای استخری می باشد.

  • در استخرهای کوچک تر از کفشورهای متناسب خودش استفاده کنید، ولی در استخرهای بزرگ معمولاً از کفشورهایی بسیار بزرگتر و با فاصله دو متر از یکدیگر و یک و نیم متر از دیوار ساخته و نصب می‌ شوند.
  • توجه به ثابت بودن کفشور که نصب کفشور استخری باید به گونه‌ای باشد که کامل سر جای خودش نصب شود، در صورتی که پای شناگران به آنها برخورد کرد جابجا نشوند.
  • استفاده از کفشور هایوارد که این مدل از کفشورها جنس پلاستیکی دارند، ولی به دلیل اینکه آب بیشتری را به داخل لوله مکش می کنند، مورد توجه بیشتری برای خریداران قرار گرفته‌ اند.
  • لوله های استخر ها همیشه پمپ های بسیار قدرتمند تحت مکش می باشند برای همین بیشتر در استخرها از کف شور های استفاده می‌شود که اشیایی که درون می‌افتند را جمع می‌کنند ولی در خانه‌ها به دلیل اینکه مکشی وجود ندارد در پشت لوله ها ممکن است مواد زائد باعث گرفتگی این لوله ها بشود.

در لوله های منازل چون مکشی در پشت لوله نیست ممکن است رسوب مواد باعث گرفتکی لوله شود که در این صورت میتوانید با لوله بازکن های ما در سطح شهر تهران تماس بگیرید و بخواهید که کارتان را بهترین نحو و ارزان ترین قیمت انجام دهند. کافیست به آدرس barchasb.net مراجعه کنید.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران مانند لوله بازکنی قلهک در سایت برچسب به صورت شبانه روزی و با قیمتی مناسب به شهروندان تهرانی ارائه می شود کافیست در آدرس سایت برچسب به جستجوی منطقه محل سکونت خود بپردازید و با نزدیکترین تکنسین ارتباط بگیرید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *