آموزش فنر زدن توالت فرنگی و فوت و فن آن

معمولا کسانی که در منزل خود از توالت های فرنگی استفاده می کنند بعد از مدتی این توالت ها دچار گرفتگی می شوند که دست آخر باید برای رفع گرفتگی توالت فرنگی اقدام کرد. یکی از راه های بازکردن این توالت ها فنر زدن توالت فرنگی است که ما می خواهیم روش فنر زدن این نوع توالت ها را در این مطلب آموزش دهیم.

اگر می خواهید فنر زدن توالت های فرنگی را آموزش ببینید پس بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.
ولی اگر مایل هستید با جزئیات بیشتر آن را مطالعه کنید کافی است به مقاله فنر زدن توالت فرنگی در سایت برچسب مراجعه کنید و آن را مطالعه نمایید.

مرحله اول فنر زدن توالت فرنگی

برای فنر زدن توالت فرنگی ابتدا باید از مغازه های رنگ و ابزاری فنر دستی مناسب را تهیه کنید و بعد از آن سر فنر را به آرامی وارد توالت فرنگی کنید و تا جایی ادامه دهید که به گرفتگی برسد.
برای رد شدن فنر از پیچ و خم های توالت فرنگی می توانید کمی فنر را با دستتان تکان دهید و به سمت جلو حرکت دهید تا جایی که مطمئن شوید به گرفتگی رسیده اید.

البته باید به شما عرض کنم که تمام گرفتگی ها به روش فنر زدن لوله توالت فرنگی با فنر دستی برطرف نمی شود و اگر گرفتگی شدید است بهتر است فشار زیاد بر روی فنر نیاورید، چرا که احتمال شکستن فنر و آسیب رسیدن به خودتان وشکستن سنگ توالت زیاد است.

مرحله اول فنر زدن توالت فرنگی

برای رفع گرفتگی های شدید اگر در تهران هستید بهتر است به سایت برچسب مراجعه کنید. لوله بازکنی برچسب در تمام ساعات شبانه روز و در تمامی مناطق تهران برای شما بهترین لوله بازکن ها را معرفی میکند. فقط کافی است بعد ازمراجعه به سایت لوله بازکنی برچسب، نام منطقه محل سکونت خود را در این سایت جستجو کنید تا با بهترین لوله بازکن های نزدیک محل زندگی خود آشنا شوید.

چرخاندن فنر و فنر زدن لوله توالت فرنگی

بعد از اینکه سر فنر توالت فرنگی به گرفتگی ها رسید برای فنر زدن توالت فرنگی کافی است که فنر را به سمت عقربه های ساعت بچرخانید و کمی هم فنر را به سمت جلو فشار دهید.

بعد از چرخاندن فنر زمانی که سرعت فنر زیاد شد می توانید فنر را به صورت معکوس چرخانده و آن را از درون توالت فرنگی در بیاورید و اگر گرفتگی برطرف نشد این کار را تا چند بار انجام دهید.

فنر زدن توالت فرنگی و چرخاندن فنر

بهتر است قبل از فنر زدن توالت فرنگی مقداری آب جوش و مواد شوینده مثل پودر لباسشویی داخل توالت فرنگی بریزید تا گرفتگی ها کمی باز تر شوند.

همانطور که اشاره کردیم لوله بازکنی برچسب می تواند تمام گرفتگی های شدید منزلتان را برطرف کند.
فقط کافی است در هر کجای تهران هستید به سایت برچسب مراجعه کنید.
مثلا اگر در پاسداران هستید فقط کافی است برای دسترسی به خدمات لوله بازکنی پاسداران نام محله پاسداران را در صفحه اول سایت جستجو کنید تا فقط با یک تماس بتوانید نزدیکترین لوله بازکن را به منزلتان دعوت کنید.

حتما به خاطر بسپارید که سرعت زیاد فنر برای شما ممکن است خطرات مالی و جانی زیادی داشته باشید لذا از روشهای غیر معمول برای بازکردن چاه توالت استفاده نکنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *