چگونه از آفتابه مسافرتی استفاده نماییم؟

آفتابه مسافرتی وسیله ای قابل حمل و نقل در هر نقطه ی دلخواه! شاید اکثر شما از این وسیله استفاده نموده اید، اما هدف ما از نشر این مقاله آشنایی افراد با افتابه مسافرتی و روش طهارت با آفتابه را آموزش است.

ما در طول زندگی به جاهای مختلفی سفر میکنیم. در بعضی از مناطق مانند کوهپایه ها، کویر،… امکان دسترسی به سرویس بهداشتی وجود ندارد، که این خود مشکل بزرگی است زیرا مدت اقامت ما در آنجارا کوتاه و سبب ایجاد مسائلی برایمان می شود.

اگر برای حل این مشکل بخواهیم از آفتابه های معمولی استفاده نماییم ممکن است جای زیادی را به خود اختصاص دهد و امکان استفاده از آن را نداشته باشیم. در این مواقع ما به شما آفتابه های مسافرتی را پیشنهاد میکنیم! با مطالعه ی ادامه ی مطالب زیر میتوانید اطلاعات مدنظرتان را دریابید.

آشنایی با آفتابه مسافرتی

یکی از ویژگی های بارز آفتابه مسافرتی اشغال فضای کم و جاگیر نبودن آن است طوری که بسته به جنس خود می توان این وسیله را تا زد و حتی در جیب خود قرار داد. جنس این آفتابه پلاستیکی است. این ویژگی سبب استفاده ی آسان و مناسب از آفتابه مسافرتی می شود.

“آفتابه مسافرتی بر خلاف تصورات افراد یک آفتابه کامل نیست، بلکه فقط دستگیره و لوله آفتابه را دارد و مخزن آن می‌تواند هر نوع قوطی پلاستیکی بازیافتی آب و یا نوشابه باشد. معمولا در همه جا بطری خالی پلاستیکی پیدا می‌شود یا اینکه همیشه افراد در خارج از شهر با خود یک بطری آب می برند.”

همانطور که میدانید خارجی ها در سرویس بهداشتی از دستمال توالت استفاده میکنند از همین رو ما میتوانیم جهت طهارت کامل از اینگونه آفتابه استفاده کنیم. البته جا نماند که حمل و نقل این محصول بسیار آسان است.

نحوه استفاده از آفتابه های مسافرتی

آفتابه مسافرتی تنها از یک دستگیره و لوله متصل شده به آن برخوردار است. مخزن آن میتواند هرنوع بطری پلاستیکی و… باشد. طریقه استفاده از این محصول به شکلی است که بطری آب را به دستگیره اش متصل میکنیم تا در مواقع نیاز مشکلمان به سادگی رفع شود.

خالی از لطف است بطری ها را پس از اتمام کار در طبیعت و محیط های عمومی رها کنیم، زیرا سبب آلودگی و غیربهداشتی شدن محیط می‌شود.

اما آفتابه های معمولی هم بی کاربرد نیستند و حتی با استفاده از آنها می توان گرفتی لوله‌ی چاه فاضلاب را برطرف کرد. ما در سایت برچسب انواع روش ها و آفتابه مسافرتی دلایل گرفتگی لوله را نشر داده ایم و در اختیار شما مشترکین محترم قرار داده ایم. اما اگر خدایی نکرده به مشکل گرفتی چاه برخورد کردید و توانایی انجام عملیات رفع گرفتگی چاه را ندارید؛ با جستو جوی محل زندگی تان مثلاً طرشت از خدمات بهترین لوله باز کن ها برخوردار شوید.

شما اگر در شهرک غرب تهران هستید میتوانید به صورت ۲۴ ساعته از خدمات لوله بازکنی شهرک غرب تهران در سایت برچسب به صورت تضمین وارزان استفاده کنید.

استفاده از آفتابه مسافرتی چه مزایایی را به همراه دارد؟

شاید برخی استفاده از آفتابه ها معمولی را به علت عدم شناخت کاربرد های آفتابه مسافرتی ترجیح دهند اما خوب است بدانید آفتابه پلاستیکی نسبت به نول معمولی آن ساختار ساده  و معمولی دارد.

 از کاربرد های آن: 

 1_سبک بودن همراه با ساختار ساده: گاهی به علت تعداد وسایل زیاد در مسافرت ها ها و غیره ما ممکن است جایی برای اشغال آفتابه معمولی نداشته باشیم، برای همین طراحان آفتابه های مسافرتی با حجم مناسب و کم را برای شما طراحی کرده اند که در صورت نیاز به مشکل بر نخورید.

۲_قیمت مناسب

۳_عمر طولانی: به عبارتی ساختار ساده و به دور از پیچیدگی آن ، این ویژگی را رقم زده است.

۴_نحوه استفاده ساده از آن: همانطور که گفتیم جنس آن از آفتابه مسافرتی پلاستیک است و دارای وزن چندانی نیست. همه افراد از جمله کودکان میتوانند از این آفتابه استفاده نمایند.

سایت برچسب با داشتن لوله بازکنی در اکباتان می تواند به شما عزیزان در سراسر این منطقه خدماتی ارزان و فوری را ارائه دهد به صورتی که بعد از اولین تماس شما لوله بازکن های نیم ساعته خودشان را به شما میرسانند.

۵_ دارای فشار آب یکسان:  فشار آب یک نواخت استفاده از این وسیله را راحت تر  کرده است و به کمک یک لوله متصل شده به دستگیره آب از داخل مخزن( بطری پلاستیکی و… )  خروج پیدا میکند.

برای بیشتر شدن فشار آب مخزن که هر بطری پلاستیکی میتواند باشد را فشار دهید تا شدت آب افزایش یابد.

موارد بالا از جمله کاربرد های این شیئ کوچک است که با افتابه مسافرتی توجه با محیط و فضای کمی که به خود اختصاص می دهد بسیار جالب و قابل اهمیت است.

در نهایت برای یادگیری و آموزش راه های اصولی و خانگی میتوانید به مقالات ما در آدرس صفحه ی برچسب بروید و مطلب مورد نظر را جستوجو کنید تا افتابه مسافرتی اطلاعات کافی را به دست آورید. در صورت نیاز به لوله بازکن با تکنسین های ما از طریق سایت برچسب تماس حاصل کنید تا سریعاً اقدام به حل مشکلتان نماییم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *