علت بالا زدن چاه دستشویی

بالا زدن چاه دستشویی یکی از مشکلاتی است که امکان دارد در هر منزلی رخ دهد و اگر شما با علت های آن آشنایی داشته باشید می توانید به سادگی از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

اگر می خواهید با علتهای بالازدن چاه توالت بیشتر و کامل تر آشنا شوید میتوانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و مقاله مربوط به بالا زدن چاه دستشویی را مطالعه نمایید.

گرفتگی سیفون علت بالا زدن چاه دستشویی

گرفتگی سیفون یکی از علتهای شایع بالا زدن چاه دستشویی می باشد، لذا ما به عنوان اولین علت بالازدن چاه دستشویی به آن اشاره کردیم.
سیفون توالت زمانی گیر می کند که شما دستمال کاغذی یا اشیائی دیگر را داخل چاه فاضلاب بیندازید، همین عوامل سبب ایجاد توده در ته سیفون میشود که کم کم جلو خروج آب را مسدود میکند. در این هنگام فنر زدن چاه توالت از عواملی است که باعث باز شدن چاه توالت می شود.

علل بالا زدن چاه دستشویی

برچسب در سراسر تهران، در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شماست تا به شما بهترین خدمات لوله بازکنی را ارائه دهد. فقط کافی است شما به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید تا بتوانید نزدیکترین لوله بازکن به محل کار یا محل زندگی خود را پیدا کنید.

گرفتگی لوله فاضلاب باعث بالا زدن چاه دستشویی میشود

یکی دیگر از علتهای بالا زدن چاه دستشویی ممکن است بخاطر گرفتگی در ناحیه لوله فاضلاب باشد، به این صورت که رسوبات و فضولات به تدریج به کناره های لوله فاضلاب می چسبند و کم کم قطر خروجی لوله را کاهش می دهند و در نهایت ممکن است با ورود شیئی به داخل لوله مسیر لوله به کلی گرفته شود.

در این صورت حتما باید با فنر زدن یا تملبه دستی مسیر لوله را باز کنید، و در غیر این صورت لازم است که با فنر زدن لوله فاضلاب مسیر باز شود .

اگر خودتان نتوانستید مسیر لوله فاضلاب را باز کنید با سایت برچسب تماس گرفته و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران استفاده کنید. خدمات لوله بازکنی در شمال تهران یا سرویس لوله بازکنی در شرق تهران و دیگر مناطق تهران به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.

پر شدن چاه فاضلاب هم می تواند یکی دیگر از علتهایی باشد که باعث بالا زدن چاه دستشویی می شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *