توالت فرنگی تاشو یک وسیله کاربردی

امروزه در بسیاری از خانه ها افراد از توالت های فرنگی استفاده می کنند و این وسیله یک جزء ثابت در تمام خانه ها شده اما منازلی هم وجود دارند که این وسیله در آنها کاربردی ندارد و به جای آن از نمونه توالت فرنگی های تاشو در سرویس بهداشتی استفاده می کنند.

ممکن است در این خانه ها افرادی وجود داشته باشند که قادر به نشستن و پا شدن روی توالت به دلیل کهولت سن و مشکلات جسمانی نباشند. در این شرایط توالت فرنگی تاشو یک وسیله بسیار کارآمد و کاربردی برای این افراد است.

کارکرد توالت فرنگی تاشو چیست؟

در منازلی که افراد به هر دلیلی از توالت فرنگی استفاده نمی کنند، توالت فرنگی تاشو که یک وسیله است که شکلی مانند توالت فرنگی عادی دارد و دو پایه بغلش به آن امکان جمع شدن و باز کردن را میدهد و شما میتوانید در کنار توالت معمولی خود یک توالت فرنگی نیز داشته باشید.

یکی از دغدغه های استفاده از انواع توالت فرنگی، گرفتگی لوله های فاضلاب آن می باشد که برای این کار می توانید به سایت شبانه روزی لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و با انتخاب منطقه خود مثلا لوله بازکنی در طرشت  از خدمات تکنسین در همان منطقه ای که سکونت دارید، استفاده نمایید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود بتوانید برای افراد سال خورده که نیاز فوری به این توالت ها دارند کمک کنید.

توالت فرنگی تاشو چند نمونه دارد؟

به مرور زمان شکل توالت فرنگی تاشو تغییر کرده و دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به معرفی هر یک از آنها می پردازیم:

توالت فرنگی قیفی تاشو

نمونه اولیه توالت فرنگی تاشو دارای یک قیف بزرگ می باشد و رو ۲ پایه آن سوار میشود مهمترین ویژگی این توالت قابل حمل و جابه‌جایی بودن آن است.

توالت فرنگی تاشو دیواری

این نمونه زیر فلاش تانک توالت فرنگی نصب میشود و دو پایه آن روی زمین قرار میگیرد و تا وزن ۱۸۰کیلوگرم را می تواند تحمل کند.
اگر با گرفتگی شدید چاه توالت ایرانی یا فرنگی مواجه شدید می‌توانید از سایت لوله بازکنی برچسب بهترین خدمات را در کل سطح شهر تهران به موقع دریافت کنید.

انتخاب بهترین توالت فرنگی تاشو

در صورتی که در جای ثابتی توالتتان را نصبی میکنید میتوانید نمونه دیواری را خرید داری کنید چرا که تا نهایتا ۳۰سانتی  متر جا را اشغال میکند.
و در صورتی که نخواستید از آن استفاده کنید کافیست آن را به عقب هل دهید اما دقت کنید که اینگونه توالت را نمیتوانید جا به جا کنید. در صورتی که شما در یک جای ثابت نبودید نوع قیفی این توالت فرنگی های تاشو به شما کمک میکنند.

همچنین اگر کسانی دیگر می‌خواهند از توالت ایرانی استفاده کنند طبیعتا این نوع توالت برای این منازل مناسب نیست چرا که هنگامی که جمع می‌شوند قیف آنها مکان زیادی را اشغال می‌کند و باز و بسته کردن آنها در مقایسه با نوع دیواری خود زحمت بیشتری دارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *