مزایا و معایب آیفون 11 و آیفون 11 پرو کدامند ؟

مزایا و معایب آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو کدامند؟

مزایا و معایب آیفون 11 اپل

بعد از انتظاری طولانی سرانجام آیفون‌های جدید اپل در تاریخ ۲۰ام سپتامبر به بازار عرضه شدند. سه گانه جدید آیفون، شامل آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس با دوربین‌های جدید به همراه قابلیت‌های زاویه دید گسترده‌تر و عکس‌های واضح‌تر در تاریکی، دنیای جدیدی را به مشتریان اپل نشان می‌دهند. مانند سایر آیفون‌های جدید دیگر، این سه مدل نیز با تراشه A13 Bionic عرضه شده‌اند. مزایا و معایب آیفون ۱۱ را در ادامه دنبال می کنیم.

مزایا و معایب آیفون ۱۱ و خانواده آن

به لحاظ قیمتی نیز شرایط بهتری را در این سه مدل شاهد هستیم. آیفون ۱۱ با ۷۰۰ دلار شروع می‌شود، در حالی که آیفون XR سال گذشته با ۷۵۰ دلار آغاز قیمتی داشت. اگر یکی از مدل‌های Pro را انتخاب کنید، برای آیفون ۱۱ پرو باید حداقل ۱۱۰۰ دلار پرداخت کرده و قطعا برای آیفون ۱۱ پرو مکس هزینه بیشتری لازم خواهد بود.

مزایا: هر دو آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو عمر باتری طولانی دارند

آیفون‌های جدید اپل دارای قدرت باتری کافی برای پشتیبانی در استفاده یک روز کامل هستند و به راحتی می‌توانید با یک بار شارژ از این گوشی‌ها در یک روز کامل استفاده نمایید. به طور نمونه آیفون ۱۱ پرو برای یک و روز نیم کارکرد عالی به نظر می‌رسد و پس از آن نیز همچنان ۱۵ درصد از شارژ باتری باقی مانده است. البته با بالا بردن سطح روشنایی صفحه نمایش و به حداکثر رساندن آن، معمولا باتری با سرعت بیشتری دشارژ می‌شود.

آیفون ۱۱ نیز چشمگیر است. در پایان یک روز کاری معمولی، می‌توانید همچنان چیزی نزدیک به ۷۰ درصد شارژ باتری را در آن شاهد باشید.

مزایا و معایب آیفون 11 اپل

مزایا: آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو می‌توانند در تاریکی عکس واضح و شفاف بگیرند

کیفیت عکس‌برداری در این خانواده آیفون، رقابت جدی با Google Night Sight ایجاد کرده است. اگر با این گوشی‌های آیفون در یک فضای کم نور، تصویربرداری کنید، متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. به علاوه هر زمانی که در محیط کم نور قرار بگیرید، خود گوشی متوجه فضای تاریکی شده و نسبت به آن تطابق می‌یابد و نیازی نیست که تنظیمات دستی را انجام دهید.

مزایا و معایب آیفون 11 اپل

مزایا و معایب آیفون ۱۱ اپل: آیفون ۱۱ فاقد اسکنر اثر انگشت است

آیفون ۱۱ فاقد اسکنر اثر انگشت است، به این معنا که اگر از سنسور تشخیص چهره آن استفاده نکنید، ناچار به تایپ رمز عبور خواهید بود. اگر پیش از این با آیفون‌های دارای تشخیص چهره کار کرده باشید، حتما می‌دانید که این سنسور همیشه پاسخگو نخواهد بود و قطعا ناچار به استفاده از تایپ رمز عبور خواهید شد که در این عصر تکنولوژی چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که سایر سازندگان تلفن‌های پرچم‌دار مانند سامسونگ، OnePlus و گوگل، اسکنر اثر انگشت را به عنوان جایگزین در سیستم‌های خود قرار داده‌اند که در برخی از آن‌ها روی صفحه نمایش و در برخی دیگر پشت دستگاه تعبیه شده است.

مزایا و معایب آیفون 11 اپل

مزایا: رابط دوربین به شما امکان می‌دهد تا قبل از عکس گرفتن، نحوه عکس برداری خود را در حالت گسترده و فوق گسترده مشاهده کنید.

اپل با افزودن لنزهای با زاویه دید فوق العاده وسیع به آیفون‌ها، امکانات ویژه‌ای به دوربین این محصولات اضافه کرده است. شما می‌توانید پیش از عکس گرفتن، نمای آن را در حالت گسترده و فوق گسترده مشاهده کنید. در آیفون ۱۱ و یا آیفون ۱۱ پرو، متوجه می‌شوید که مرزهای تصویر در قسمت بالا و پایین منظره‌یاب که دکمه شاتر و تنظیمات در آن جا قرار گرفته‌اند، به تدیج و در حالی که قابل تصویر خود را تعیین می‌کنید، شفاف می‌شوند. این به شما امکان آن را می‌دهد تا ببینید تا چه اندازه بیشتر می‌توانید از فضای موجود برای عکس‌برداری استفاده کنید.

مزایا و معایب آیفون 11 اپل

مزایا و معایب آیفون ۱۱ اپل: آیفون ۱۱ پرو سنگین‌تر از آیفون‌های قبلی است

اگر داشتن یک تلفن همراه سبک وزن برایتان در اولویت قرار دارد، ممکن است از خرید آیفون ۱۱ پرو که مقداری سنگین به نظر می‌رسد، منصرف شوید. وزن این گوشی موبایل ۱۸۸ گرم است و سنگین‌تر از iPhone XS با ۱۷۷ گرم وزن و سامسونگ Galaxy S10 با وزن ۱۵۷ گرم است.

مزایا و معایب آیفون 11 اپل

منبع:آراد مگ

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *