استفاده از تردمیل

تردمیل چیست و موارد استفاده از ان

تردمیل چه است و موردها به کارگیری از ان

اکثر اشخاصی که از تردمیل به کارگیری می نمایند اکثر به جهت چربی سوزی و کاهش وزن هست , بعضا دیگر نیز از تردمیل برای ثبت وزن و چه بسا تندستی تن به کارگیری می نمایند .

استفاده از تردمیل هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

دلایل استفاده از تردمیل:

۱ . تناسب اندام

۲ . کاهش وزن

۳ . ثبت وزن

۴ . ارتقا اقتدار ماهیچه‌ها تن تعمیر آبگرمکن ایستاده و تعمیر آبگرمکن دیواری پونک غرب تهران

۵ . تقویت ماهیچه‌ها بخصوص در حوزه‌ باسن و ران پا

اما می بایست بدانید درصورتی که نیاز به تمرینات دشوار و شدید برای چربی سوزی دارید نیاز است که از تردمیل هایی که دارنده شیب میباشند به کارگیری فرمائید .

درصورتی که حالت رفتن به خارج از منزل را ندارید و یا این که مشغول به کار میباشید و پیرو نحوه هایی برای ورزش کردن میباشید تردمیل آیتم قابل قبولی برای لاغری و کاهش وزن شما هست .

عمده تردمیل‌ها دارنده سیستم نمایشگر دیجیتالی میباشند

اقتدار موتور , کمترین و بیشترین سرعت , مقطع کارکرد , شیب برقی و دستی و حداکثر وزن قابل تحمل حالت و گونه تردمیل را انتخاب میکند . عمده تردمیل‌ها دارنده سیستم نمایشگر دیجیتالی میباشند که ضربان قلب , فاصله , کالری , سرعت و دوره را اکران میدهد .

استفاده از تردمیل

آزمایش ورزش تردمیل پیشرفته‌ای است که طبق برنامه‌های رقم خورده ورزش میدهد و با الکتروکاردیوگراف کامپیوتری حالت سالم قلب و عروق را آنالیز میکند .

تردمیل در اکثر باشگاه‌های ورزشی , که در کنار بقیه دستگاه‌های ورزشی هست . تردمیل یک تسمه دارااست که چرخش آن منجر به جنبش درآمدن کاغذ این دستگاه میشود . بنابراین , شما میتوانید روی آن خط مش بروید یا این که چه بسا بدوید . تردمیل یکی‌از شایسته ترین و مالامال کاربرد ترین وسایل ورزشی برای کاهش وزن هست .

ورزش کردن با تردمیل و اصول  درست استفاده از ان

تردمیل به مراقبت وزن ایده آل تن امداد اکثری می نماید

۱ . به طبع دفترچه راهنمای دستگاه تردمیل را بخوانید تا با کاغذ در دست گرفتن آن آشنا گردید

کاغذ در دست گرفتن تردمیل دربرگیرنده دکمه شروع و استاپ , دکمه های منحصربه‌فرد تعیین برنامه , دکمه های منحصربه‌فرد سرعت و شیب و همینطور دکمه منحصربه‌فرد تهیه وزن می شود .

۲ . در اولِ به کارگیری از تردمیل از سرعت های ناچیز و نسبتاً نظیر پیاده روی به کارگیری فرمائید .

برای آغاز کار با تردمیل سرعت تان را فی مابین ۵ – ۳ تهیه فرمائید . سرتان را بالا بگیرید و صحیح اواسط نوار تردمیل خط مش بروید .

۳ . سوای كفش روي تردميل نرويد

خيلي‌ها تردميل دارا هستند , ولي نمي‌دانند چطور بايد از دستگاه ورزشی تردمیل به کارگیری كنند . براي همين مدتي بعد از به کارگیری از آن با مشكلات و دلایل متعددي روبه‌رو مي‌شوند و تردميل را استدلال اصلي اين تمامی مشكل و دردسر مي‌دانند . در حالي كه متخصصین مي‌گويند هنگام به کارگیری از تردميل نیز بايد نكاتي را در حیث داشت و اصولي را رعايت كرد .

استفاده از تردمیل

وقتي مي‌خواهيد از تردميل به کارگیری كنيد مطلقا بايد نكات مرتبط با صحیح دويدن و پياده‌روي را در حیث داشته باشيد و به آن ها فعالیت كنيد . مثلا برخي اشخاص سوای پوشيدن كفش روي تردميل مي‌روند و سرگرم دويدن مي‌شوند , در حالي كه اين كار بسيار غلط است و مي‌تواند موجب پیدایش صدمات و آسيب‌هاي جدي به شخص شود . بنابراين هنگام به کارگیری از تردميل بايد مطلقا از كفش ورزشي مطلوب به کارگیری كرد .

درصورتی که مي‌خواهيد از شيب دستگاه تردمیل به کارگیری كنيد , مقدمه بايد مطمئن شويد خط مش رفتن روي مرحله شيب‌دار مشكلي براي سالم شما ايجاد نمي‌كند . سرعت تردمیل نيز بايد طوري تنظيم شود كه به كمك آن به شدت مطلوب ضربان قلب رسيد و خیر بيش از آن .

در صورتي كه شخص بيماري خاصي داشته باشد يا در روزهاي اولیه بعد از به کارگیری از دستگاه تردمیل با شرايط خاصي روبه‌رو شود , مسلما بايد به پزشك کارشناس مراجعه كرد . شخصی که از سالم جسمانی بی نقص شامل است خوبتر است که طی روز نیم ساعت و با شیب صفر مرتبه از تردمیل به کارگیری نماید و آغاز به طبع یک پیاده روی آهسته با سرعت ذیل جهت گرم کردن تن بروی دستگاه تردمیل داشته باشد .

تردمیل گنجایش و ظرفیت وزنی مختص خویش را دارااست , براین اساس وزن شخص کاربر از تردمیل می بایست به میزان گنجایش دستگاه تردمیل باشد .

۴ . تمامی مي‌توانند از تردميل به کارگیری كنند , درصورتی که . . .

بعضي‌ها تصور مي‌كنند زیرا پاها يا زانوهايشان درد مي‌كند , نبايد روي تردميل بروند . گروهي نیز از هراس اين‌كه مبادا تردميل عاملي براي پیدایش بيماري‌هاي متعدد باشد , سراغ آن نمي‌روند , در حالي كه اين ایام در بيشتر باشگاه‌ها مي‌توان دستگاه‌ تردمیل را ديد و به كمك آن ها سرگرم ورزش شد .

به صورت كلي شرايط خاصي نیست كه بازدارنده به کارگیری از تردميل ‌شود , همان‌طور كه تمامی اشخاص بايد پياده‌روي كنند , تمامی نیز مي‌توانند از تردميل به کارگیری كرده و به كمك آن فعاليتشان را افزايش دهند . ولي نكته حیاتی اين است كه در شرايط مختص بايد به فكر تمهيدات ويژه بود تا به كمك آن ها بتوان از تردمیل صحیح به کارگیری كرد ; مثلا فردي كه تعادل خوبي ندارد بايد از تردميلي به کارگیری كند كه در دو طرف آن دسته‌هايي وجود داشته باشد تا به كمك آن ها بتواند روي تردميل خط مش برود و تعادلش را مراقبت كند . همچنين فردي كه زانو درد دارااست پيش از رفتن روي تردميل بايد با تقويت ماهیچه‌ها چهارسر ران , از پیدایش مشكل بيشتر پيشگيري كند .

۵ . روی تردمیل روزي چندبار بدويم؟

زیرا دستگاه تردميل در باشگاه‌ها يا خانه‌ها جای دارد و هميشه در اختیار است و هر ساعتي از روز مي‌توان از آن به کارگیری كرد , شايد اين پرسش براي ما پيش بيايد كه چندین درجه طی روز مي‌توان روي تردميل رفت و چندین دقيقه مي‌توان سرگرم ورزش شد؟

تعمیرات کولر آبی مشهد

چند توصیه در مورد استفاده درست از تردمیل

به صورت كلي توصيه مي‌شود براي مراقبت سالم , پنج روز در هفته و هر توشه دستکم ۳۰ دقيقه ورزش‌هاي هوازي انجام دهيد . بنابراين درصورتی که كسي ورزشكار حرفه‌اي نباشد و بيش از حد طی روز ورزش كند , خیر صرفا كاري به نفع سلامتش نكرده , بلكه احتمال پیدایش آسيب‌ها را نيز افزايش داده است . به کارگیری از تردميل نیز محدوديت‌هايي دارااست و به کارگیری بيشتر از تردمیل به معناي فوايد بيشتر نيست .

توصيه مي‌شود با اعتنا به هدفي كه داريد , مقطع و شدت ورزش را تعيين و طبق آن از تردميل به کارگیری كنيد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *