کولرگازی سلولوزی چیست و چه تفاوتی با کولرآبی معمولی دارد؟

کولرگازی سلولزی چیست ؟

 

کولر های آبی رنگ سلولزی از جدیدترین محرمانه کولر های آبی رنگ به شمار می‌آیند . همت کولرهای آبی رنگ سلولزی دقیقا شبیه مکانیسم فعالیت کولرهای آبی رنگ پوشالی است با این تفاوت که در کولرهای سلولزی از پد سلولزی به جای پوشال به کارگیری میگردد . کولرهای آبی رنگ سلولزی بضاعت بیشتری در خنک کردن هوا دارا هستند و پد سلولزی بدلیل داشتن ساختار یکنواخت دارنده مرحله تماس فراوان فراوان در بین آب با هوای عبوری بوده و بضاعت انتقال جریان هوای بهتری را از خارج به درون فضای محفظه دارا است . همینطور کولرهای آبی رنگ سلولزی بدلیل پیوستگی سطحی سلولز آن ها قادرند کمی از ذرات آویزان و آلودگی های هوا را جذب کرده و از ورود آن ها به شبکه هوا و محفظه معاش خودداری نمایند . نصاب کولر آبی مشهد

 

کولر آبی رنگ سلولزی

پد سلولزی در کولرهای آبی رنگ سلولزی یا این که به عبارتی واسطه ی سرمایش تبخیری , در سیستم های با بازده تبخیری بالا مسئله به کارگیری قرار میگیرد . پد سلولزی از کاغذ های نازک منظم و موجدار از محصول سلولز با خواص رطوبت پذیری فراوان تشکیل شده و به نیز گره خورده اند . پد سلولزی مقابل تجزیه شدن و فاسد شدن هم مقاوم است .

پد سلولزی با جذب آب به خویش مرطوب شده و هوای گرم و کم آب با عبور از پد سلولزی انرژی گرمایی خویش را با سطح های مرطوب پد سلولزی مبادله نموده و از سوی دیگر پد , به طور هوای خنک بیرون میگردد . تعمیر آبگرمکن ولنجک شمال تهران فوری

قابل ذکر است برخلاف پوشال های درنظرگرفته شده در کولرهای آبی رنگ , پد سلولزی زمینه به کارگیری در کولر آبی رنگ سلولزی دارنده خواص ضد قارچی بوده و بازدارنده انتقال قارچ و باکتری ها به درون محفظه اتاق میگردند .

کولر آبی رنگ سلولزی نسبت به مثال نیز اقتدار خویش در کولر آبی رنگ پوشالی حدودا ۳۰ الی ۴۰ درصد گرانتر است .

آشنایی با فراگیری باز کردن و تعمیر آبگرمکن برقی و ابزار های کاریردی در این مورد

کولرآبی سلولزی

به کارگیری از پد سلولزی در کولرهای آبی رنگ موجب افزایش عملکرد در‌این کولر ها شده لذا کولرهای آبی رنگ سلولزی نسبت به کولرهای آبی رنگ پوشالی عادی در مصرف انرژی یک الی دو مرتبه باصرفه خیس شده اند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *